Oferujemy usługi wsparcia informatycznego on-line zwaną pomocą zdalną lub helpdeskiem. Dzięki odpowiedniej aplikacji możliwe jest korzystanie z usług serwisu komputerowego przy wykorzystaniu pulpitu zdalnego. Zapewniamy fachową i skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Szybka realizacja napraw oraz atrakcyjne ceny dzięki bezpośredniemu połączeniu przez sieć internet. Skorzystaj z wygodnego i korzystnego sposobu na rozwiązywanie problemów z komputerem.
Instrukcja oraz przebieg czynności związanych z wykonaniem usługi „pomoc zdalna” :
Krok 1: Kontaktujemy się z serwisem w celu opisania występującego problemu oraz ustalenia terminu dokonania naprawy.
Krok 2: Wpłacamy na podane przez nas konto kwotę za usługę pomocy zdalnej – w takim przypadku kwotę pobieramy z góry ! – i jest to warunkiem rozpoczęcia przez nas usługi pomocy zdalnej. Numer konta do wpłaty znajdziecie państwo w zakładce ” kontakt”
Krok 3: Pobieramy aplikację do pomocy zdalnej z linku podanego przez nas.
Krok 4: Uruchamiamy pobraną aplikację poprzez podwójne kliknięcie. Pojawia nam się okno aplikacji i przy sprawnym połączeniu internetowym powinien wyświetlić się ID i Hasło które to podajemy serwisantowi i rozpoczynamy naszą usługę.
Skontaktuj się z nami!
W przypadku problemów prosimy o kontakt pod numerem 695338403 lub mirobios@gmail.com